wtorek, 2 października 2007

"Inny świat"

Inny świat - akcja organizowana przez team Free Your Mind, która będzie promowała parkour. Dzięki tej akcji chcemy zachęcić osoby z różnych środowisk, bez zainteresowań czy bez nadziei na przyszłość. Chcemy pokazać że zamiast siedzieć pod blokiem na ławce, pić piwo i popisywać sieprzed kumplami opowieściami "z pod klatki" (czyli jaki to ja jestem super pro elo i jak fajnie coś zrobiłem), czy też jak najbardziej ludzi którzy chcą zobaczyć czym jest parkour. Akcja ta to nic innego jak warsztaty PK, odbywające się się na sali w szkole podstawowej nr 34 w Częstochowie na dzielnicy - Raków. Będą one co wtorek od dnia 09.10.2007, jedyny koszt to zrzutka na sale czyli około 3.50 zł. Warsztaty będą obejmowały zajęcia siłowe jak i techniczne. Sala nie należy może do najlepiej wyposażonych ale źle nie jest, więc wszystkich zapraszam.
Po informacja proszę zgłaszać się do mnie na nr gg 3303302 - pisać nawet kiedy jestem niedostępny.

pozdrawiam

Spider

Brak komentarzy: